Gilmore Girls

Publicerad 2010-10-31 18:00:00 i Allmänt,

Helt ärligt så började jag se Gilmore Girls när man fick med åtta avsnitt av serien om man köpte en meny på mcdonals. Väldigt mysig serie och är mer verklighetsbaserad än andra då det är normala konversationer om onödiga saker. Ett stort plus är att de lyckats bevara alla skådespelare genom hela serien trots att de har så många roller. Har dock inte sett de senaste säsongerna så det måste man ju ta tag i men jag har glömt bort så mycket från typ säsong fyra så man vet inte vart man ska börja!!! Enormt positiv sak med serien är att jag blir motiverad till att plugga av ambitiösa rory :) Oj så sugen jag blir på att se GG när jag skriver och letar bilder, tror jag ska önska mig fetboxen när jag fyller arton... hmm...



Och det där med normala konversationer så kanske det är bara jag som tycker det, för jag har fått klagomål från emelie att jag alltid ställer många konstiga ultimatum:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela