Helg ljuva helg

Publicerad 2010-10-23 17:50:48 i Allmänt,

Igår kväll gjorde jag ingenting speciellet efter som jag skulle jobba dagen efter, laddade dock ner Simon Birch, som jag velat se hur länge som helst(såg den ngn gång när jag var liten, sprang över till emelie och såg den med henne. Riktigtriktigt bra film och världensVÄRLDENS sötaste unge är med i den. Så ni borde verkligen se den!!!!!

Får inte jag en sånhär söt unge när jag blir stor, då dränker jag den i älven!
(vill även han brillorna på köpet)

Och idag så har jag jobbat. Det var jätte mysigt att vakna upp 07.20 när man ska vara på surf klockan 07.00, fast näe. Fick världens panik, men dock så vare ganska lugnt när jag väl kom till stallet.. Dock så visade det sig att tjejen som jag jobbade med's hund skulle ha valpar så jag fick jobba själv från 11.00 och det var grymt jobbigt fast man gjort bort all mockning... Nu är jag iaf ensam hemma, helt slut i kroppen och inväntar nästa dag av arbete. Livet är tufft men pengarna rullar ju in som de ska.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela