Min soulmate

Publicerad 2010-10-26 19:31:44 i Allmänt,

Jag har verkligen världens finaste soulmate Linda Maria Ulrika Eriksson. Hon bryr sig alltid om hur jag mår och ser till att alla har det bra. Och som tack för att du är en sån fin vän ska du nu få en till dikt:

Linda Eriksson min fina själsfrände,
du är den som hjälper mig genom elände,
Jag kanske inte alltid ger dig fem,                                      (internt)
men du kommer alltid vara välkommen till mitt hem,         
även fast jag kanske inte ger dig fem,
finner du nog alltid en cyklist som ger dig dem,
nog talat om highfives och mina problem,
ska jag nog avsluta denna dikt innan den blir för extrem,
och avsluta den med att säga något smart,
att jag hittat en vän som dig är ofattbart!


Kommentarer

Postat av: Soulmaten själv

Publicerad 2010-10-26 19:44:05

finaste dikten jag fått helt klart!!! <333

Postat av: Racke

Publicerad 2010-10-26 22:11:21

Korven ljugar =P

Postat av: marika

Publicerad 2010-10-27 09:32:05

fast näe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela