God I love her

Publicerad 2011-02-04 22:05:24 i Allmänt,

Maria Montazami & pengar

"Vi har ett fantastiskt system. Han betalar allt. Toppen!"

”The pillow costs 565 dollars… Ouh is Cameron gonna watch this program?”

”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”

”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”


Maria Tipsar
"Inte för att skryta, men detta är faktiskt bästa platsen för en godisskål"

”Jag har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det skimrar i vattnet som gör att hajen blir intresserad av att ta en tugga. Så inga juveler idag!” 

”Hade jag haft en lite större sån med lite kristall, som jag ska leta efter kan man även hänga en sån stor jätte som bara hänger ner på soffan, mmm snyggt!”

”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”

”Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”

”Jag tycker man ser ganska ful ut när man tar på läppstift, för vissa gör så här men jag går mer underifrån så”

”Det är lite workout att bädda!”

"Det är lycka att få en såndär riktigt gul ostkrok"

”Jag är så lång och stor med hår och allting så jag kan inte ha ett rött läppstift så skulle det se jätte rolig ut.”

Maria in action

"Hellre mindre och bättre än bättre och sämre"

”Hej din sena kotte!”

”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”

"Nu måste jag tänka snabbt, och då menar jag riktigt snabbt"

"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen, och tro mig, det är ett heltids jobb"

"Hon har konserverats väldigt bra" (om sin mamma)

"Och varenda jäkla gång säger jag: Nu maria, läs boken...Nä. Det händer inte"

”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.” (om Bella)

"jag vill att mina barn ska ha sina fötter på benen"

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2011-02-05 03:06:54

UNDERBAR!!!

Postat av: michelöle

Publicerad 2011-02-05 11:02:51

HAHA JAG DÖR! nån gång ska jag ha ett samtal med henne, och det samtalet ska toppa allt du just skrev!

Postat av: viola

Publicerad 2011-02-05 18:48:14

hahahahhahahahahhaha hör hennes röst i huvudet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela