Planerar'n

Publicerad 2011-02-01 18:20:52 i Allmänt,

har gjort en ny överblick över hur vårterminen ser ut. Dessutom min egna lilla planering av de kommande veckorna. Längtar tills sportlovet säger jag bara. Jävla massa plugg och ett jobb som jag inte vill gå till. Men vettni- så är livet om man vill bli framgångsrik. En dag kommer jag säkert titta tillbaka på det här och tänka "Guken(gud vilken)tur att det gick så bra för mig, eller egentligen inte tur eftersom jag fick slita och det var värt det". och sedan fortsätter jag simma i min pool av pengar. japp, det kommer att hända. Men eftersom det är i framtiden får jag fortsätta slita och njuta av de få dagar jag kommer att kunna chilla.

Kommentarer

Postat av: anjaplanerarNN

Publicerad 2011-02-01 22:46:42

hahaha älskar dina små planeringar:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela