Vad skulle vara passande som rubrik till detta inlägg?

Publicerad 2011-02-03 21:06:29 i Allmänt,

Jag bryr mig inte speciellt om vilken statistik jag har på bloggen, bloggen är mest till för att  jag ska kunna kolla tillbaka, men idag har jag haft 1 läsare!!!!!!!!!!!!!!!!!! Istället för att fokusera på att det är sorgligt & stört lite och klockan är 20.59 och ändå är det bara en enda, så tänker jag fokusera på att det finns någon därute som gått in på min blogg idag och säkerligen tyckte vad jag har skrivit var intressant. Så om du finns där ute någonstans kan du ringa mig så bjuder jag dig på en chokladkaka! Förhoppningsvis har du mitt nummer, annars kan du ju chansa - då äre ju ödet! 

Jag har bara tagit en jättekort paus till att skriva detta nödvändiga inlägg, jag har nämligen pluggat matte och lite spanska enda sedan jag kom hem. Japp. Livet som interclassare!!!!!!!!! min syster kommer hem idag från en månad i tahilanddddddd så vi ska hämta henne på flygplatsen om en timme sen så ska vi väl sitta uppe och snacka hela natten så när det väl är dags för matteprov så kommer jag inte kunna hålla mina ögon öppna. OCH JUSTE lite bara såhär som avrundning kan jag ju berätta att man blev kär idag. Livet som interclassare!!!!!! såklart var _pojken_ från holland med en brittisk accent som gjorde att man dog lite inombords. Har lyssnat på youth parliament som var projektarbetet för ettorna, vilket var mycket bättre än när vi hade det utbytet. Väldigt roligt var det att sitta där och lyssna :D Vad duktig du varit som läst denna text vars inlägg inte har en enda bild.

Kommentarer

Postat av: michelle

Publicerad 2011-02-04 07:37:59

gud vad positiv du är!! jag hade bara två och ba "EEH VAA VAD ÄR PROBLEMET EEEEEHHHHH"

Postat av: viola

Publicerad 2011-02-04 12:22:36

dukty! säkert jag som var besökaren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela