sportsportsportlov kom till mig

Publicerad 2011-03-03 18:33:23 i Allmänt,

Känner att sportlovet verkligen passar bra nu, ganska slut efter amerikanveckan och jag är megasugen på att bara sporta en hel vecka. Dock ska jag även övningsköra typ varje dag och plugga traffikant så jag verkligen kommer in i det och slipper plugga dagen innan provet. Borde även plugga spanska eftersom jag lämnade in mitt prov blankt........ men så går det när man prioriterar dåligt. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte plugga en minut spanska. Menmen jag ordnar det nog på något sätt, he gör jag liksom alltid.

Saker att göra på sportlovet:
- Jobba denna lördag på surf (5/3)
-Jobba nästa söndag 13/3)
- Öva för körkort!!!!
- filmkvällar är alltid mysigt, så hör av er om ni vill se på film (dock redan en planerad på onsdagen)
- Sporta, varje dag. Iksu here i come. Är också sugen på att åka slalom någon dag, kanske man drar till backen med syrran
- Städa mitt rum. Kanske byta lakan som jag kanske borde gjort efter lördagens händelser. (kan missuppfattas om man inte var at party de yo)

om ni har några andra roliga förslag kan ni komma med dom, så länge de inte involverar att äta socker, för jag har sockeruppehåll just nu, sedan 1 mars woohooooooo

jag och molly när vi åkte slalom::

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-03 18:59:21

alla kläder var på i lördags bara så att du vet!! no need to worry hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela