Vardagstänk.

Publicerad 2012-03-21 18:07:21 i Allmänt,

Nu är ju inte jag bäst i hela världen på engelska, och har inte direkt en amerikansk accent or what ever, men fan vad jag önskar att jag hade en tydlig accent, nu är ju inte svensk accent jättefint men vill ändå ha det. Det är vad jag cravear nu efter tre år på interclass: tre år efter att försöka få ett amerikanskt bra uttal. Varför jag vill ha det är bla. pga Sofia Vergara. I. Love.Her. Har också kommit på om det finns ngn typ av reinkarnation, så vill jag bli latina. Då är man brun hela tiden, kan spanska, passar asbra i färger, förhoppningsvis snygg, och man bor någonstans varmt. Sen får man ju också ha ascoola chongaörhängen, läppenna osv. Det jag får nöja mig med är att jag och viola någon halloween ska klä ut oss till det :(

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-03-21 21:57:12

allt jag kan säga till detta inlägg är: OK...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela